kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Är jag en knubbig kvinnosugga?

Av Li-Lo - 24 januari 2012 13:49


Att jag är knubbig råder det inget tvivel om. Rondören över mittpartiet på min lilla kropp går inte att förneka.

Men är jag en kvinnosugga?

Jag vet inte vad den kvinnliga motsvarigheten till mansgris kallas, så jag drog till med detta.


Så här är det:

 

Just nu pågår de Afrikanska Mästerskapen i fotboll.  

Jag är som jag tidigare nämnt inte speciellt intresserad av sport, överhuvudtaget.


Kära Make däremot, han gillar det. Framför allt fotboll, men han gillar även friidrott och har även suttit och hejat på Sverige som tydligen spelar handboll mot andra länder just nu.


Ibland sitter jag med i soffan för att bara sitta eller jag har någon virkning eller stickning på gång och de grejorna har jag där.

Jag följer inte med speciellt noga i vad som händer, även om jag faktiskt kan reglerna i fotboll.


Men!

 

Att titta på dessa vältränade, vackra män har jag verkligen inte alls något emot.

  Nöff, nöff, nöff…!


Jag har alltid tyckt och kommer troligen alltid att tycka att svarta män på många sätt har snyggare kroppar än vita. Jag gillar runda rumpor…


De här unga männen har det, runda, fasta, läckra rumpor som spänner ut deras shorts på ett hrmmmm…

intressant sätt.   


Nöff, nöff, nöff…   !


I somras så var det nån slags stora tävlingar i springa-hoppa-kasta.

Världens snabbaste man Usain Bolt var inte alls snabbast just när jag tittade (för han tjuvstartade?)

Det tyckte jag var toppen faktiskt! För han blev så arg att han slet av sig tröjan!

 



           

Nöff, nöff, nöff, nöffelinöffnöff...   !




                       Pussen då   !



 
 
Anna

Anna

24 januari 2012 14:40

Jag som är sportintresserad kan inte annat än hålla med dig...
Visst gillar jag handboll, friidrott och allt annat de kan hitta på men den stora behållningen är dessa fantastiska, intressanta, inspirerande kroppar...

Och kvinnosugga tycker jag låter okey om definitionen blir din av en sådan.. Annars håller jag på min egna variant -FEMMO... Funkar i alla lägen.:)
Kramen.

http://annalandin.bloggplatsen.se

Li-Lo

24 januari 2012 15:28

Intressanta var ett bra ord för supersexiga : )
Grymt och nöff från den idrottsmansintresserade kvinnosuggan !
Kram

 
habanero

habanero

24 januari 2012 14:55

Om jag kanske bara säger nöff-nöff-nöffeli-nöff...så förstår du säkert vad jag menar...
o kramelikram på det :)

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

24 januari 2012 15:27

Grymt!
Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

25 januari 2012 10:28

Hahaha! Helt klart är du en kvinnosugga!
(Men vem är väl inte det? ;-) )

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

25 januari 2012 10:56

Klart man ska titta på vackra saker : )

 
Ama de casa

Ama de casa

25 januari 2012 10:30

Och kommentaren jag ser här ovan får mig att tänka på en gammal "rolig" historia:
- Livet är hårt, sa bonden.
- Grymt, sa grisen.
Hahaha!

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

25 januari 2012 10:55

Och igår var det dax att grymta igen : )Det verkar som om den här cupen håller på i evigheter,stackars stackars mig : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards