kucke-li-lo

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Li-Lo - 1 februari 2017 13:55

av min favvobloggare Ama att det finns något som heter födelsedagsmånad.

Här med inleds min sådan.

Faktiskt med att helt enkelt fylla år.

Det har hänt en del sen jag började ha sådana..

 

En sak som INTE hänt är att jag gillar att äta!


Men under tiden har jag fått många, fina, goda, måltider. Men även många fina, goda,  härliga vänner.


En av dem, som har samma födelsedagsmånad som jag, brukar jag se till att göra något extra trevligt med under denna februarifestival!


  


I år tjuvstartade vi lite och reste på kryssning redan i torsdags. Tantkryssning... alltså inget festande, snarare vilsamt och trevligt!

Eller joo, liiiitelite dansade vi på kvällen :)


Annars då?


Joo, min snälla syster som är pensionär, har tagit sig massor av tid att sortera och sprida minnen från pappas stooora arkiv med minnen från hans och generationerna innans cirkusliv. Både fantastiska berättelser och bilder finns i överflöd.


Här kommer en bild på min farmor i 18-årsåldern


 


Det finns som sagt hur mycket som helst och det är jättekul att hon ser till (genom en facebookgrupp) att vi alla i släkten får ta det av det!


Till helgen ska jag minsann ha lite kalas, fast först ska jag få nytt hallgolv!


  Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards