kucke-li-lo

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Li-Lo - 14 oktober 2010 15:23

eller snarare förälskad.

Det började med ett foto på nätet i förra veckan. Idag tittade jag lite noggrannare och tog reda på hur jag skulle kunna få till en dejt.

På lunchen gick jag dit, jag var alldeles pirrig och nervös. Först var jag lite vilsen och visste inte riktigt om jag skulle känna igen objektet. Men så! Wow!


Där var ju objektet, jag kastade mig framåt, men hmmm...På vägen fram såg jag i ögonvrån ett annat VÄLDIGT intressant.


Trots allt lät jag mig förföras av val nummer ett och kände efter riktigt noga på alla sätt. Men innan jag fattade mitt beslut lät jag även det andra objektet få en chans, man ska inte lämna några möjligheter oprövade när det gäller förhållanden av denna art. Speciellt när det är tänkt att bli långvarigt och kostsamt.


Jag bestämde mig för att ge det första objektet en chans och nu är vi tillsammans, en prövotid på 14 dagar har vi. Lite kort tycker jag, hade gärna haft 30 dagar, men ibland får även jag rätta mig efter andras förslag och regler.


Just nu har vi mycket nära kontakt där jag står, mina ben och fötter är omslutna av värmen från objektet. Nu måste  jag bara känna efter noga att jag verkligen kan gå och stå utan att det skadar mig. Objektet räknar jag iskallt med att det får sina törnar och repor under vårt eventuella förhållande.





Att köpa nya vinterkängor är baske mig inget lätt beslut!


  


Men visst är dom snygga? Lätta och mjuka dessutom.   


Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards