kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Ja, jaj, ja!

Av Li-Lo - 6 juli 2011 10:13

Jag vet att ni inte kan bärga er innan ni får se den nya frillan!

Så jag stängde in mig i badrummet igår (annars skulle de två  männen i mitt hushåll retat ihjäl mig) och fotade den.


Jag tycker det är lite Twiggy över det hela, så man kan ju kanske tycka det är lite synd att han inte ordnade till kroppen enligt samma modell? I alla fall lite?


   


Lite väl rultig är jag allt, men att säga som min kära manliga kollega, att jag är TRIND, det är väl ändå att överdriva.


Det får i alla fall mig att tänka på en fetblank prinskorv i en stekpanna, lätt sprucken med blanka fettpärlor som tränger sig ur den bruna ytan.


Jag är ju inte brun!


                                Pussen då   !

 
 
Ingen bild

susanne

6 juli 2011 10:38

Lagom kärlekshandtag! Tack för middagstipset: Prinskorv med stuvad blomkål, mummmssss

Li-Lo

6 juli 2011 15:11

Glad att jag kan vara till nytta också!

 
Anna

Anna

6 juli 2011 12:25

Jättesnygg frissa.
Tuff och fräsch nu när solen snart kommer.

http://annalandin.bloggplatsen.se

Li-Lo

6 juli 2011 15:10

Solen är redan här! jag har provbadat i den, funkar jättefint!

 
Moma

Moma

6 juli 2011 16:25

Snyggt! Och du, du är inte vare sig rund eller trind! Det kallas kvinnliga former och det är fint, alla kan inte/vill inte se ut som fiskpinnar!
Pöss

http://www.momaskitchen.se

Li-Lo

6 juli 2011 16:36

fiskpinnar är inte ens gott, ju! Jag försöker i alla fall vara det : )

 
Ama de casa

Ama de casa

6 juli 2011 18:50

Ser jättefin ut, frisyren!
Och liiite ska man ju ha att ta av - man vet inte när det blir sämre tider. Twiggy är ett tokfelideal. (Kul ord som jag just kom på, nästintill omöjligt att förstå vad det egentligen står ;-) )
:-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

6 juli 2011 18:59

Det har du rätt i, men lite mindre av Zornkulleriet och liiiite mer av Twiggeriet, vore kanske ett helrättmått på en dam?

 
Gun

Gun

6 juli 2011 20:41

Jättesnygg frisyr! Hahaha, nää, som en prinskorv ser du ju inte ut!

http://horni.blogg.se

Li-Lo

6 juli 2011 22:09

kanske, kanske som en liten prinsesskorv?

 
habanero

habanero

6 juli 2011 23:45

Frisyren är jättesnygg och hårfärgen likaså, men varför ser du så sur ut? Du som har en härlig semester och allt :)
Jämfört med mig så ser du rätt brun ut....
Kramelikram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

7 juli 2011 09:51

Haha, jag är nog inte sur, det är bara så himla svårt att fota sig själv..

Kramkram

 
Renee

Renee

7 juli 2011 10:05

Jättenygg frisyr. Jag ska kämpa med min solbränna och min trinda figur idag. Kanske klippa gräs men bara kanske.

http://www.reneemari.blogg.se

Li-Lo

7 juli 2011 11:48

Tack, jaa, han är bra min 200 kronors frisör, igår tyckte jag det var lite ojämnt på ena sidan, så det fixade han, det var ju ändå 9 minuter till nästa tunnelbana!

Gräs är ganska vackert när det är långt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards