kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Badat

Av Li-Lo - 6 juli 2011 22:44

två gånger idag  !


Cyklade ner i förmiddags och tog två små simturer, med lite solande emellan.

 


På kvällskvisten gick jag till samma sjö, med Moma.



Trevligt att hon ville följa med och ta en liten Campari på balkongen sen!

För övrigt är det rent  förtal, det hon skriver här, i princip i alla fall.   

Det smakade nästan som det här

  som jag drack i stan förra veckan. Inte förrän jag köpt den läste jag ettiketten, men vågade dricka ändå. Det låter verkligen inget vidare, det som står med vitt?


                      Kvällspussen då   !

 
 
habanero

habanero

6 juli 2011 23:59

Ja,jag kände väl på mig att det var en baddag för dig idag.Själv har jag suttit i vårt bastuheta kontor med diverse saker.Är inte alls avundsjuk på dig ....:p
Kramelikram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

7 juli 2011 09:51

och inte ett sjömonster fast jag varit alldeles ensam i böljan

Kramkram

 
Gun

Gun

7 juli 2011 00:37

Härligt, du njuter av sommaren, det är bra.
Hahaha Analcolico låter inte direkt gott nej, men det ser väldigt gott ut det där i flaskan. :D

Sv: Vi har jättekul, det är otroligt vad vi får skratta när svärsonen är med.:D

http://horni.blogg.se

Li-Lo

7 juli 2011 09:49

Jaa, jag njuter och nu ser jag fram emot lördagen. Min syster fyller 60 och nästan hela släkten kommer att samlas : )

Det var jättegott, bittert men läskande

 
Ama de casa

Ama de casa

7 juli 2011 18:16

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen:
Finns det vatten ska man använda det :-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

7 juli 2011 20:48

Kloka Ama, det känns skönt att ha dej som support (er) : )

 
Moma

Moma

8 juli 2011 11:02

Mycket kan man ha att önska av den där Moma, men att hon skulle ha farit med osanning har jag svårt att tro!

http://www.momaskitchen.se

Li-Lo

8 juli 2011 11:25

Inte lögn kanske, men ren överdrift. Min "balle" är faktiskt den finaste...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards