kucke-li-lo

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Li-Lo - 23 december 2012 20:58

Önskar jag eder alla!


Jag har haft underbara sköna lediga dagar. Ätit god indisk mat med bästa C, druckit vin och babblat.

Allt julestök är avklarat och grisarslet är griljerat och står på svalning i köksfönstret.


Jag har bakat mina sedvanliga "Julegrisar für alle"


 


 (I alla fall om man inte är glutenallergiker)


Jag har klätt granen, eller nää, jag har tagit upp den ur påsen och vikt ut grenarna !

Varsin klapp till Maken, Bortbo-sonen och mig. (jäklar va fort man måste slå in dem om man ska hinna glömma vad det är, jag sprang till paketinslagningshörnet på Indiska)


 


Jag har dukat för frukost när han kommer i morron, gossen min!


 


Jag har också fått en fint brev av Öbo-sonen, som nu befinner sig i Umeå, han verkar ha det helt okej och var själv förvånad över "att jag trivs så bra med mig själv när jag är helt ren"


Det är nog den bästa klappen av alla   !


Sen finns det annat som får mig att le också, men det talar jag inte om vad det är....


 Nu ska jag testa grisarslet, ta mig en julöl och bara vara tills jag somnar



                      Många varma    julkramkramkramar    på Eder alla!


Må era skinmackor smaka underbart, snön vara vacker (sanden i Amas fall), gröten vara söt och knäcken ge fan i att dra ut era plomber!


                                           Pussen då   

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards