kucke-li-lo

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Li-Lo - 13 november 2012 12:57


Jag följer en blogg som Hanna skriver.

Den handlar om ditt och datt, smått och stort i en trevlig blandning.


Hanna var för övrigt den enda som gjorde slag i saken och faktiskt, otroligt gulligt nog skickade mig en julklapp förra året när jag lagt ut min önskelista här, tusen tack för det!

Hon jobbar just nu Norge och skrev häromdagen om


”At komma seg vekk”


Vilket oerhört bra uttryck!


Att lämna det vardagliga och resa bort lite grann, inte på semester eller till något speciellt.

Utan just det som jag tycker så mycket om, att bara vara någon annanstans helt enkelt.


Jag har just fått reda på att jag får ledigt de här två små arbetsdagarna mellan jul och nyår. Vilket betyder att jag kommer att vara ledig i hela elva dagar.


Åh, vad det skulle passa bra ”At komma seg vekk” lite då.

Nu när jag vet att jag kommer att få vara ledig så länge, ska jag allt ta och klura lite på var själva ”vekket” skulle kunna bli.


För övrigt är jag mer än imponerad av ett namn jag såg i någon tidning häromdagen.

En äkta Dubbel-von(e), det har jag inte sett i hela mitt superlånga liv förr.


 



                                      Pussen då    !



  





Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards