kucke-li-lo

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Li-Lo - 7 oktober 2014 12:01

 Men min blogg ligger i verkligen i malpåse och bidar sin tid.

Kanske kommer den försvinna, eller nää den kommer ligga kvar, för det är min elektroniska dagbok som jag har ganska kul med. Eller i alla fall har haft.

Just nu är det så förbannat mycket annat som tar tid, energi och ork.

Jag har haft ont sedan början av augusti, jag kan fortfarande inte sitta längre stunder på en vanlig stol, ett buss- eller tunnelbanesäte utan att det gör ont i arslet mitt.

I och med att jag överkompenserat när det gjort ont, har jag fått jätteont i höften på andra sidan. Min sjukgymnast har gett upp och jag petar nu i mej inflammationshämmande tre gånger om dagen.


Att stötta tre olika män med tre olika behov, tar resten av min kraft.


Men jag har inte slutat tycka om er, ni som följt mig på bloggandets, i mitt fall smala väg, ni har plats i mitt    for ever, jag lovar!


                          Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards