kucke-li-lo

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Li-Lo - 16 mars 2012 21:17

för jag orkar verkligen inte ladda ner bilder också.

Här är jag alltså i Fårösund och passar upp och passar på och passar inte alls in?

Det är ingen som har  bråttom här, det är då en sak som är säker.

Utom jag som faktiskt har flängt som en skållad råtta, men idag har jag hunnit med att ta en lång och vilsam promenad.


Hittade en stig längs havet, det varganska  stark vind och stark sol   jag var så gott som ensam om att vara ute och traska. Jag såg svanar och andra fögglar, en skuttande kanin eller hare, hann inte kolla bakbenslängden.


Sonen blir piggare och får mindre ont för varje timme tycker jag mig märka. Jag har snart fyllt hans lilla frys med små lådor innehållande mat. Gambisk peppersuop, thaiinspirerad kyckling i curry och fläskstek med brunssås har det blivit, och då har jag ändå en dag till på mig  . Jag är fanimej snäll som en liten ängel (om jag är för snäll får andra gärna ha åsikter om, men det här känns bra för mig i alla fall)


I morgon hoppas jag på mer sol, då tänker jag gå åt andra hållet och se hur vattnet ser ut där..


                             Pussen då  !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards